برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست... 
برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست ...
برای تویی که احسا سم از آن وجود نازنین توست ... 
برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...
برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی... 
برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است...
برای تویی که قلبت پـا ک است ... 
برای تویی که عـشقت معنای بودنم است...
برای تویی که آرزوهایت آرزویم است...
وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود
که خداوند من را لایق آن دانست
و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است
که فقط برای تو می تپد
عاشقانه و صادقانه دوستت دارم  .
عشق را با تو می شناسم ، زندگی را با تو زیبا می بینم
اگر گهگاهی چند خطی می نویسم به
.عشق تو است و اگر اینک نفس می کشم و زندگی میکنم
به خاطر وجودتو هست هم نفسم ای تو که مرا عاشق خودت کردی ،
نمی دانی که چقدر دوستت دارم ،
نمی دانی که با تو چه آرزوهایی در دل دارم
اگر از عشق می نویسم، به عشق تو است،
و با وجود توعشق برای من مقدس وپاک است
تو همان معنای واقعی یک عشق پاک هستی ،
تو همان چشمه محبتی هستی که در قلب من می
جوشی و به قلبم نیروی عشق را می دهی
با تو مجنون تر از مجنونم ، بی تو باور کن که می میرم
ای تو به زیبایی گل ها ، به پاکی و زلالی دریا ،
به لطافت شبنم روی گل ها دوستت دارم
ای تو به بلندی کوه ها ، به درخشندگی ستاره ها ، به گرمی خورشید ،
به وسعت دشت عشق دوستت دارم
ای تو هم نفس من ، طلوع زندگی ام ، تک ستاره آسمان قلبم دوستت دارم
عزیزم خیلی دوستت دارم ، بیشتر از آنچه که
تصور می کنی دوستت دارم
همیشه گفتم و می گم متفاوت ترینی
یک حس همیشه به من امید بودن و زندگی و تلاش می ده. چیزی متفاوت تر از تمام اون چیزایی که می تونم احساسش کنم ...
می تونی حدس بزنی که اون چیه. اون یه چیز فقط می تونه ارتباط مستقیم به تو عزیزترینم داشته باشه، چون همیشه گفتم و می گم متفاوت ترینی ...
اون حسی که دنیا رو برام از یه نواختی در میاره و همیشه همه چیز رو می تونه برام تازه و نو نگه داره تو هستی و دوست داشتن تو.
تو همیشه برام منبع و منشا امید و آرزو هستی. با تو شارژ می شم و می تونم با امید تازه ای دنبال چیزای جدیدی باشم که احساس می کنم می تونه برامون مفید و موثر باشه ...
با تشویق و همراهی های تو می تونیم همه ی چیزایی رو که اراده می کنیم بدست بیاریم ...
دلم می خواد تا می تونم خوبی و محبت رو از تو یاد بگیرم. دلم می خواد اراده و پشتکار رو از تو یاد بگیرم. دلم می خواد تا می تونم کنار تو باشم، شاید جبران قسمتی از اون روزایی بشه که نداشتمت ... همیشه به بودن کنار تو افتخار می کنم. به اینکه صاحب قلبم تویی و توی قلب مهربونت جا دارم افتخار می کنم. از خدا می خوام همیشه شاد شاد و سلامت و سرحال باشی، و به همه ی آرزوهامون با هم برسیم ... چی بگم دیگه. می دونی توی دلم همیشه حرفای زیادی برات دارم ...
عاشقتم