زیباست این زندگی با تو  فقط با تو !!

زیباست لحظه های عاشقی باتو تنها در کنار تو!!

زیباست لحظه غروب باتو فقط به یاد تو!!

آن لحظه که با تو هستم بهترین لحظه زندگیم است که دلم

نمی خواهد آن لحظه بگذرد!!!!!!

دلم می خواهد آن لحظه که در کنار تو هستم هیچ گاه به پایان نرسد!

زیباست این زندگی در کنار تو وبا عشق تو!!

زیباست آن لحظه ای که زیر باران قدم میزدیم یاباتو یابه یاد تو!!

این زندگی زیباتر از گذشته میگذرد چون با تو وعاشق تو هستم!

این لحظه ها عاشقانه تراز همیشه میگذرد چون با تو و به یاد تو هستم!

خوشبخت هست این قلب عاشق من چون تنها تورا دوست دارد!!

تنه اتو را   فقط تو را   با تو می ماند   عاشقانه می ماند   و هیچگاه تو را تنها نمی گذارد!!!!

میگویم دوستت دارم   چون لایق دوست داشتنی  فقط تو لایق این عشق بی پایان منی!

می گویم با تو می مانم    عاشق تر از همیشه   فقط با تو

 چون تنها تو سر پناه این قلب عاشق منی!!!!!

عشق منو تو ماندگار است تا ابد برای همیشه فقط با هم تنها در کنار هم!

زیباست کلام عشق شیرین است لحظه های با تو بودن فقط باتو و آن قلب مهربان تو!!!

عشق من و تو برای همیشه در خاطره ها و یادها می ماند

یک عشق ابدی بی پایان!!!!!!!!!

لبخند عشق همیشه بر لبان من جاریست فقط با تو وبه عشق تو!